Search

  • Australia
  • Thursday , Feb 1 , 2018

IC Customer Support (66) 0 2666 9449 (20 คู่สาย) l csu@ic.or.th l Emergency 098 553 0447

Vision / Mission / Quality Policy

ขั้นตอนการทำงานระบบ eMT Online

Saturday, 19 October 2019 16:06 12475

ขั้นตอนการทำงานระบบ eMT Online

 
งานขออนุมัติบัญชีรายการเครื่องจักร ใช้ระยะเวลาดำเนินการ 60 วันทำการ
งานขออนุญาตค้ำประกันเครื่องจักร ดำเนินการอัตโนมัติโดยระบบ
งานขอขยายเวลาค้ำประกันเครื่องจักร ใช้ระยะเวลาดำเนินการ 1 ชั่วโมง
งานขออนุมัติสั่งปล่อยเครื่องจักร (ก่อนเดินพิธีการ) ดำเนินการอัตโนมัติโดยระบบ
งานขออนุมัติสั่งปล่อยเครื่องจักร คืนอากร /ถอนค้ำประกัน (หลังเดินพิธีการ) ใช้ระยะเวลาดำเนินการ 1 ชั่วโมง
งานส่งเครื่องจักรออกไปต่างประเทศ (ส่งคืน/ส่งซ่อม) ใช้ระยะเวลาดำเนินการ 1 วันทำการ
งานขอชำระอากรของงานค้ำประกันเครื่องจักร ใช้ระยะเวลาดำเนินการ 1 ชั่วโมง

 

calendar

1 TP&T Tower, 12th Fl., Vibhavadi-Rangsit Rd.,
Chatuchak, Bangkok 10900

(66) 0 2666 9449
< Customer Support Unit: CSU press 1 email : csu@ic.or.th
   - Using the RMTS system RMTS and eMT Online
< Follow up on machinery and raw materials press 3
   email : supportbkk@ic.or.th
   - Raw Material Database Service
   - Machinery Database Service
   - Raw Material Release Letter Service
   - Raw Material Balance Adjustment
< RMTS, eMT Online, Membership Application press 4
   email : cus_service@ic.or.th
< Training & Seminar Service press 5 email : icis@ic.or.th
< Overdue Payment & Invoice press 6 email : finance@ic.or.th
< Counter Service press 7 email : counterservice@ic.or.th

    

Copyright 2019 Investor Club Association About us All rights reserved.

logo

© 2018 Your Company. All Rights Reserved. Designed By Your Company

Search