Search

  • Australia
  • Thursday , Feb 1 , 2018

IC Customer Support (66) 0 2936 1429 ext 700 l csu@ic.or.th l Emergency 098 553 0447

Vision / Mission / Quality Policy

Uncategorised

Uncategorised (73)

ตรวจสอบเอกสารฐานข้อมูล

ผู้ใช้บริการสามารถตรวจสอบเอกสารฐานข้อมูลได้ว่าบริษัทของท่านนั้นติดปัญหาในการดำเนินการ
หรือไม่โดยจะทำการ Update 2 ช่วงในวันทำการ

(หากท่านไม่สามารถเปิดดูได้ให้ปิดการใช้งาน Popup Blocker)


 

ตรวจสอบเลขที่หนังสืออนุมัติสั่งปล่อยและตัดบัญชีวัตถุดิบ (นร)

การตรวจสอบเลขที่หนังสืออนุมัติ (นร) สำหรับบริการสั่งปล่อยและตัดบัญชีวัตถุดิบ ที่ผ่านการพิจารณาอนุมัติจากเจ้าหน้าที่ BOI ประจำสมาคมแล้ว บริษัทสามารถตรวจสอบเลขที่หนังสืออนุมัติดังกล่าวได้ โดยมีรายละเอียดดังนี้

บริการสั่งปล่อยวัตถุดิบ ดำเนินการแล้วเสร็จภายใน 3 ชั่วโมง
บริการตัดบัญชีวัตถุดิบ ดำเนินการแล้วเสร็จภายใน 3 วันทำการ

ดังนั้นเพื่อความสะดวกรวดเร็ว ในการติดต่อขอรับหนังสืออนุมัติ บริษัทควรทำการตรวจสอบเลขที่และสถานะของหนังสืออนุมัติ ก่อนทุกครั้ง

 

(หากท่านไม่สามารถเปิดดูได้ให้ปิดการใช้งาน Popup Blocker)

ตรวจสอบ นร 

Wednesday, 19 February 2020 08:30

ร่วมงานกับสมาคม

Written by




Thursday, 02 July 2020 16:10

การเปิดให้บริการ

Written by

เวลาเปิดทำการ
วันจันทร์-วันศุกร์ เวลา 08.30-17.00 น.

 

ปิดทำการ
วันเสาร์-วันอาทิตย์



** ทั้งนี้ หากมีการเปลี่ยนแปลงหรือหยุดให้บริการ สมาคมจะแจ้งให้ทราบล่วงหน้าเป็นกรณีไป **

Wednesday, 25 March 2020 14:07

Organization Chart

Written by
Monday, 24 May 2021 03:59

Subcommittee

Written by
Subcommittee for Administration (2021-2023)
  1 Ms. Chutaporn  Lambasara Chairperson    
  2 Ms. Sudjit Inthaiwong Director    
  3 Ms. Chitra Kulvanich Director    
  4 Ms. Anjali Jalichandra Director    
  5 Ms. Patchanok  Kornkamolpruek Director    
  6 Mr.  Natthawut Lertphaiboon Director    
  7 IC General Manager  Secretariat    
             
Subcommittee for Information (2021-2023)      
  1 Mr. Chaicharoen  Atipat Chairman    
  2 Ms. Ajcharin Pattanaphanchai Advisor and Director    
  3 Mr. Chanin Khaochan Advisor and Director    
  4 Director, Information Technology, BoI  Director    
  5 Mr. Natthawut Lertphaiboon Director    
  6 Mr. Rungsan Wongwongchu Director    
  7 IC General Manager Secretariat    
  8 Head, Information Technology Division  Assistant Secretariat    
         
Subcommittee for Information Technology Services Management System (ITSMS) (2021-2023)     
  1 Ms. Chutaporn  Lambasara Chairperson    
  2 Ms. Hiranya Sujinai Director    
  3 Ms. Chitra Kulvanich Director    
  4 Mr. Seksan Ruangwiharn Director    
  5 Director, Information Technology, BoI    Director    
  6 Mr. Natthawut Lertphaiboon Director    
  7 Ms. Wanwisa  Pora Director    
  8 IC General Manager   Director and Secretariat    
  9 Head, Information Technology Division   Assistant Secretariat    
  10 Head, Entrepreneur Database Service Division   Assistant Secretariat    
             
Authority and function
       
  1 To monitor the overview of the Information Technology Services Management System in order to ensure that the services provided by the organization are quality and effective services compliant with ISO/IEC 20000-1 standard.    
  2 To supervise and ensure that there will be arrangement, review for improvement as well as approval of relevant procedures and policies for implementation.     
  3 To approve the Service Management Objective, criteria for ITSMS Performance Evaluation, ITSMS Policy, as well as the ITSMS Manual.    
  4 To endorse the guideline for risk management relating to ITSMS.    
  5 To endorse the resources and budget utilization on activities related to information technology services as deemed necessary in order to comply with ISO/IEC 20000-1 standard.    
  6 To monitor and evaluate the performance of ITSMS.    
  7 To appoint ITSMS representatives (ITSMR) and positions related to ITSMS or working groups related to ITSMS.    
  8 To present the performance report in compliance with the management standard on information technology services, ISO/IEC 20000-1, to the Board of Directors of the Investor Club Association and the Subcommittee on Information Technology.    
Monday, 24 May 2021 09:43

Board of Directors

Written by
Board of Directors of the Investor Club Association (2021-2023)
1 Mr. Chakramon Phasukavanich President      
2 Mr. Chackchai Panichapat Adviser to the Board of Directors      
3 Ms. Hiranya Sujinai Adviser to the Board of Directors      
4 Mr. Suraporn Simakulthorn Adviser to the Board of Directors      
5 Mr. Narit Therdsteerasukdi Adviser to the Board of Directors      
6 Ms. Chutaporn Lambasara Vice President      
7 Ms. Sudjit Inthaiwong Vice President      
8 Mr. Rungsan Wongwongchu Vice President      
9 Mr. Chokedee  Kaewsang Director      
10 Mr. Apichart  Lee-Issaranukul  Director      
11 Ms. Rungsan Wongwongchu Director      
12 Mr. Nutthawut Lertphaiboon Director      
13 Ms. Anjali Jalichandra Director and Information       
14 Mr. Seksan Ruangwohan Director  and Registrar  
15 Mr. Apichart Noochprayoon Director and Public Relations  
16 Ms. Patchanok  Kornkamolpruek  Director and Treasurer
17 Ms. Chitra Kulvanich Director and Secretary
             
The main responsibilities are:        
1 Authorized to issue regulations for all members, and which shall not violate this provision
2 Hire, appoint and dismiss Club Employees
3 Hire and appoint an Advisory Committee, and Sub-Committees. The Committees shall exist no longer than the appointed term
4 Authorized to call for General Annual Meeting and Extraordinary General Meeting
5 Hire and appoint other Committee members that are not stated in this provision
6 Empowered to carry out administrative works of the Club to facilitate fulfillment of Investor Club Objectives as stated in the provisions
7 Carry on overall business as well as oversee the financing and assets of the Club
8 Empowered to call for an Extraordinary General Meeting upon request initiated by not less than one-fifth of the total members indicating the intention to hold an Extraordinary General Meeting, the Meeting shall be held within 30 days from the date of receiving the letter by submitting a letter of intention
9 Responsible for accounts, financial and administrative documents which shall be accurate and conformed to well-known principles. Members have the right to question with said document and audit when requested
10 Responsible for documenting Meeting Minutes as a record which shall be sent to members for   acknowledgement
11 Perform any other duties as assigned by these provisions

 

Wednesday, 25 March 2020 10:31

Vision / Mission / Quality Policy

Written by

 

Wednesday, 25 March 2020 13:49

About Us

Written by

Page 4 of 6

calendar

1 TP&T Tower, 12th Fl., Vibhavadi-Rangsit Rd.,
Chatuchak, Bangkok 10900

(66) 0 2936 1429 
< Customer Support Unit: CSU ต่อ 700 email: csu@ic.or.th
   - RMTS Online Database 
   - RMTS & eMT Online
< Overdue Payment & Invoice ext. 404 email: finance@ic.or.th
< Training & Seminar Service ext. 205-209 email: icis@ic.or.th
< RMTS, eMT Online, Membership Application ext. 202-203 
  email: cus_service@ic.or.th
< Counter Service ext. 310-313 email: counterservice@ic.or.th 
< Emergency (24 hours) 098 553 0447

 Privacy Policy
    

Copyright 2019 Investor Club Association About us All rights reserved.

logo

© 2018 Your Company. All Rights Reserved. Designed By Your Company

Search